X lat Fundacji

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2020 r.

mgr Jaworski Jarosław

Członek Zarządu

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2020.

W roku 2020 Zarząd planuje:

  1. Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność statutową Fundacji.
  2. Inicjowanie organizowania zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych.
  3. Koordynację całorocznej opieki nad wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji losowej, życiowej, nad niepełnosprawnymi, poprzez pomoc finansową.
  4. Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy Fundacji.
  5. Prowadzenie i propagowanie celów Fundacji na stronie internetowej www.latwiejrazem.pl
  6. Organizowanie różnego rodzaju akcji wynikających ze statutu.
  7. Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja ma podpisane „Porozumienia o współpracy”  na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
  8. Organizację spotkań i forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
  9. Integrowanie społeczności lokalnych poprzez udział w imprezach integracyjnych oraz zakładanie nowych organizacji pozarządowych, m.inn. KGW.


Sprawy organizacyjne:

  1. Dni i godziny oraz miejsce działalności ustalane będą drogą mailową
  2. Plan pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji.

Za zarząd:

mgr Jarosław Jaworski

Zatwierdzono na posiedzeniu Rady Fundacji
Marzec 2020

 

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2019 r.

mgr Jaworski Jarosław

Członek Zarządu

mgr Pastuszek Tomasz

Członek zarządu do czerwca 2019

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2019.

W roku kalendarzowym 2019 Zarząd planuje:

  1. Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych zarówno od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność Fundacji.
  2. Inicjowanie organizowania zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych – koordynacja.
  3. Koordynację całorocznej opieki nad wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji losowej, życiowej, nad dziećmi niepełnosprawnymi, poprzez pomoc finansową.
  4. Prowadzenie i utrzymywanie w aktualności strony www. Fundacji.
  5. Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy poprzez uczestnictwo w spotkaniach okazjonalnych i stałą korespondencję.
  6. Propagowanie celów Fundacji na stronie internetowej.
  7. Organizowanie innego rodzaju akcji lub czynności wynikających ze statutu.
  8. Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja podpisała „Porozumienia o współpracy” a także innymi organizacjami – poprzez wspólne organizowanie rożnego rodzaju debat, forum, mających na celu stałą edukacje obywateli i organizacji pozarządowych na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
  9. Organizację spotkań i forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
  10. Integrowanie społeczności lokalnych poprzez udział w imprezach integracyjnych oraz zakładanie nowych organizacji pozarządowych, m.inn. KGW.


Sprawy organizacyjne:

  1. Dni i godziny oraz miejsce wszystkich spotkań ustalane będą drogą mailową
  2. Plan pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji, które od chwili założenia są uzależnione od hojności i możliwości fundatora oraz sponsorów i darczyńców.

Członkowie Zarządu:

mgr Jarosław Jaworski
mgr Tomasz Pastuszek

 

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2017-2018 r.

mgr Pastuszek Tomasz

Członek zarządu

mgr Jaworski Jarosław

Członek Zarządu

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2013.

W roku kalendarzowym 2013 planujemy:

  1. Organizację spotkań i innych forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
  2. Organizowanie w ciągu roku akcji zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych: w tym „wiosna i zima 2013” oraz utrzymanie zbiórek w.g. indywidualnych potrzeb rodzin.
  3. Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja podpisała „Porozumienia o współpracy” a także innymi organizacjami – poprzez wspólne organizowanie rożnego rodzaju debat, forum, mających na celu stałą edukacje obywateli i organizacji pozarządowych na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
  4. Całoroczna opieka nad wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji życiowej.
  5. Opieka nad dziećmi niepełnosprawnych, poprzez pomoc finansową i rzeczową.
  6. Pisanie projektów na organizację imprez propagujących cele fundacji.
  7. Organizacja i objęcie doradztwem przedsiębiorstw w zakresie ekonomii społecznej /spółdzielni socjalnej/lub innej formy działalności gospodarczej.
  8. Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych zarówno od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność Fundacji.
  9. Nawiązywanie kontaktów z różnego rodzaju ośrodkami naukowymi zajmującymi się problemami ubóstwa, bezrobocia i resocjalizacji oraz młodymi pracownikami nauki poprzez wspieranie ich rozwoju lub umożliwianie przeprowadzania badań i ankiet na terenie działania fundacji.
  10. Poszukiwanie możliwości prowadzenia lub organizowania warsztatów dla dzieci niepełnosprawnych i rodzin zagrożonych.
  11. Dalszy rozwój Centrum Wsparcia „Łatwiej Razem”.
  12. Realizacja podpisanych porozumień.
  13. Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy poprzez organizowanie dla nich spotkań okazjonalnych i stałą korespondencję.
  14. Propagowanie celów fundacji na stronie internetowej i utrzymywanie jej w ciągłej aktualności.
  15. Prowadzenie kroniki Fundacji (książka oraz archiwum na stronie WWW.)
  16. Poczynienie starań o wydanie informatora o działalności Fundacji.
  17. Prowadzenie ankiety wolontariusza
  18. Przygotowanie do aktywnego wzięcia udziału w WOŚP w 2014 r.
  19. Prowadzenie innego rodzaju akcji lub czynności wynikających ze statutu.

Sprawy organizacyjne.

  1. Zgodnie ze statutem Fundacji organy fundacji Rada Fundacji i Zarząd co najmniej cztery razy w roku a Rada Programowa dwa razu w roku odbywać będą swoje posiedzenia według ustalonych na bieżące :
  2. Godziny wszystkich spotkań ustala się ze swoimi członkami drogą mailową
  3. Wszystkie posiedzenia winny być protokołowane, a jeden egzemplarz przekazany dla Zarządu.

Plan Pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji, które od chwili założenia są uzależnione od hojności i możliwości fundatora oraz sponsorów i darczyńców.

Zatwierdzony na posiedzeniu Rady Fundacji w dniu 21.01.2013.
Prezes Rady Fundacji
Prof. zw. dr hab. Eugenia Malewska

  1. Rozszerzenie i umocnienie działań na rzecz kobiet w regionie poprzez rozwijanie dalsze UTW w Klewkach i Purdzie oraz Kabornie, ze szczególnym uwzględnieniem Oddziału Fundacji w Kabornie.

Plan pracy

Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2012.

Fundacja, powstała 7 października 2010 r. Rok kalendarzowy 2011 był bardzo intensywny i charakteryzował się różnorodną działalnością. Do kontynuacji w roku 2012. pozostało kilka zadań ale również do wykonania kilka nowych.

W roku kalendarzowym 2012 planujemy:

  1. Kontynuowanie spotkań i forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
  2. Organizowanie dwukrotnie w ciągu roku akcji zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych: „wiosna i zima 2012” oraz utrzymanie zbiórek w.g. indywidualnych potrzeb rodzin.
  3. Przygotowanie do aktywnego wzięcia udziału w WOŚP w 2013 r.
  4. Kontynuowanie współpracy z Zarządem Wojewódzkim PSL poprzez wspólne organizowanie rożnego rodzaju debat, forum, mających na celu stałą edukacje obywateli i organizacji pozarządowych na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
  5. Całoroczna opieka nad kilku wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji życiowej.
  6. Opieka nad dwójką dzieci niepełnosprawnych, poprzez pomoc finansową i rzeczową.
  7. Napisanie dwóch projektów na organizację imprez propagujących cele fundacji.
  8. Zorganizowanie i objęcie doradztwem przynajmniej jednego przedsiębiorstwa społecznego dla bezrobotnych/spółdzielni socjalnej/lub innej formy działalności gospodarczej.
  9. Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych zarówno od osób fizycznych jak i prawnych na działalność Fundacji.
  10. Nawiązywanie kontaktów z różnego rodzaju ośrodkami naukowymi zajmującymi się problemami ubóstwa, bezrobocia i resocjalizacji oraz młodymi pracownikami nauki poprzez wspieranie ich rozwoju lub umożliwianie przeprowadzania badań i ankiet na terenie działania fundacji.
  11. Poszukiwanie możliwości prowadzenia lub organizowania warsztatów dla dzieci niepełnosprawnych w Biurze Fundacji przy Gałczyńskiego 1 lub na zewnątrz wymagających terapii poprzez pracę.
  12. Dalszy rozwój Centrum Wsparcia „Łatwiej Razem”.
  13. Realizacja podpisanych porozumień.
  14. Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy poprzez organizowanie dla nich spotkań okazjonalnych i stałą korespondencję.
  15. Propagowanie celów fundacji na stronie internetowej i utrzymywanie jej w ciągłej aktualności.
  16. Prowadzenie kroniki Fundacji (książka oraz archiwum na stronie WWW.)
  17. Poczynienie starań o wydanie pierwszego informatora o działalności Fundacji w rocznicę dwóch lat działania.
  18. Założenie księgi sponsorów i darczyńców.
  19. Prowadzenie ankiety wolontariusza
  20. Prowadzenie innego rodzaju akcji lub czynności wynikających ze statutu.

Sprawy organizacyjne.

  1. Zgodnie ze statutem Fundacji organy fundacji odbywać będą swoje posiedzenia według ustalonych harmonogramów:
    Rada Fundacji:
    13.02.2012
    14.05. 2012
    10.09. 2012
    13.12. 2012

Rada Programowa:
23.02. 2012
21.06. 2012
6.10 2012
13.12. 2012

  1. Zarząd będzie odbywał swoje posiedzenia w każdy pierwszy poniedziałek lub piątek miesiąca.
  2. Godziny wszystkich spotkań ustala się ze swoimi członkami drogą mailową
  3. Wszystkie posiedzenia winny być protokołowane, a jeden egzemplarz przekazany dla Zarządu.

Plan Pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji, które od chwili założenia są uzależnione od hojności i możliwości fundatora oraz sponsorów i darczyńców.

Zatwierdzony na posiedzeniu Rady Fundacji w dniu 13.02.2012.
Prezes Rady Fundacji
Prof. zw. dr hab. Eugenia Malewska

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2014, 2015, 2016 r.

Mec. Jarosław Jaworski

Członek zarządu

mgr Pastuszek Tomasz

Członek zarządu

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2013 r.

Mec. Jarosław Jaworski

Członek zarządu

mgr Pastuszek Tomasz

Członek zarządu

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2012 r.

dr. Teresa Cz. Malec

Prezes do 06.11.2012

Mec. Jarosław Jaworski

Członek

Mgr. Marcin Malec

Członek do 11.09.2012

mgr Pastuszek Tomasz

Członek zarządu od 11.09.2012

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-Mgr. Danuta Żurawksa

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2011 r.

dr. Teresa Cz. Malec

Prezes

Mec. Jarosław Jaworski

Członek

Mgr. Marcin Malec

Członek

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-Mgr. Danuta Żurawksa

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2010 r.

dr. Teresa Cz. Malec

Prezes

Mec. Jarosław Jaworski

Członek

Mgr. Marcin Malec

Członek

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Zofia Narkowicz