Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2023.
W roku kalendarzowym 2023 Zarząd planuje:
- Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych zarówno od osób fizycznych – 1,5 % od podatku – jak i prawnych na działalność Fundacji.
- Inicjowanie organizowania zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych – koordynacja.
- Koordynację całorocznej opieki nad wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji losowej, życiowej, nad dziećmi niepełnosprawnymi, poprzez pomoc finansową.
- Prowadzenie i utrzymywanie w aktualności strony Fundacji
- Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy poprzez uczestnictwo w spotkaniach okazjonalnych i stałą korespondencję.
- Propagowanie celów Fundacji na stronie internetowej.
- Organizowanie innego rodzaju akcji lub czynności wynikających ze statutu.
- Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja podpisała „Porozumienia o współpracy” a także innymi organizacjami – poprzez wspólne organizowanie rożnego rodzaju debat, forum, mających na celu stałą edukacje obywateli i organizacji pozarządowych na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
- Organizację spotkań i forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
- Integrowanie społeczności lokalnych poprzez udział w imprezach integracyjnych oraz zakładanie nowych organizacji pozarządowych, m.in. KGW.
- Stała współpraca z Oddziałem w Kłębach.
Sprawy organizacyjne.
- Dni i godziny oraz miejsce wszystkich spotkań ustalane będą drogą mailową
- Plan pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości Fundacji, które od chwili założenia są uzależnione od hojności i możliwości Fundatora oraz sponsorów i darczyńców.
Członek Zarządu:
mec Jarosław Jaworski
Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2023 r.

mec Jaworski Jarosław
Członek Zarządu
oraz

mgr Tadeusz Malec
Pełnomocnik Oddziału w Kłębach

ek. Alicja Bartkowiak
Księgowa Fundacji „Łatwiej Razem”

mgr Artur Stelmach
Administrator strony
Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2022.
W roku 2022 Zarząd planuje:
- Starania o pozyskiwanie środków finansowych od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność Fundacji przez cały rok.
- Organizowanie zbiórek dla potrzebujących.
- Udzielanie pomocy finansowej dla wszystkich potrzebujących.
- Poszukiwanie wolontariuszy dla Fundacji.
- Prowadzenie strony internetowej Fundacji www.latwiejrazem.pl
- Organizowanie wszystkich różnych akcji wymaganych przez statut.
- Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi są podpisane „Porozumienia o współpracy”.
- Zakładanie kolejnych organizacji pozarządowych KGW i UTW.
Sprawy organizacyjne:
- Dni i godziny działalności ustalane drogą mailową
- Plan pracy może ulec zmianie w zależności od sytuacji.
Za Zarząd:
mgr Jarosław Jaworski
Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2022 r.

mec Jaworski Jarosław
Członek Zarządu
oraz

mgr Tadeusz Malec
Pełnomocnik Oddziału w Kłębach

ek. Alicja Bartkowiak
Księgowa Fundacji „Łatwiej Razem”

lic. Artur Stelmach
Administrator strony
Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2021.
W roku 2021 Zarząd planuje:
- Pozyskiwanie środków finansowych od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność statutową Fundacji.
- Organizowanie zbiórek rzeczy dla potrzebujących.
- Udzielanie pomocy finansowej dla rodzin i niepełnosprawnych.
- Poszukiwanie wolontariuszy i sympatyków dla Fundacji.
- Prowadzenie strony internetowej Fundacji www.latwiejrazem.pl
- Organizowanie innych akcji wynikających ze statutu.
- Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja ma podpisane „Porozumienia o współpracy”.
- Zakładanie nowych organizacji pozarządowych, m.inn. KGW i UTW.
Sprawy organizacyjne:
- Dni i godziny działalności ustalane drogą mailową
- Plan pracy może ulec zmianie w zależności od miejsca i możliwości fundacji oraz pandemii.
Za zarząd:
mgr Jarosław Jaworski
Zatwierdzono na posiedzeniu Rady Fundacji
Marzec 2021
Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2020-2021 r.

mec Jaworski Jarosław
Członek Zarządu

Księgowa Fundacji „Łatwiej Razem”
ek. Alicja Bartkowiak
X lat Fundacji
Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2020
W roku 2020 Zarząd planuje:
- Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność statutową Fundacji.
- Inicjowanie organizowania zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych.
- Koordynację całorocznej opieki nad wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji losowej, życiowej, nad niepełnosprawnymi, poprzez pomoc finansową.
- Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy Fundacji.
- Prowadzenie i propagowanie celów Fundacji na stronie internetowej www.latwiejrazem.pl
- Organizowanie różnego rodzaju akcji wynikających ze statutu.
- Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja ma podpisane „Porozumienia o współpracy” na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
- Organizację spotkań i forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
- Integrowanie społeczności lokalnych poprzez udział w imprezach integracyjnych oraz zakładanie nowych organizacji pozarządowych, m.inn. KGW.
Sprawy organizacyjne:
- Dni i godziny oraz miejsce działalności ustalane będą drogą mailową
- Plan pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji.
Za zarząd:
mgr Jarosław Jaworski
Zatwierdzono na posiedzeniu Rady Fundacji
Marzec 2020
Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2019 r.
mgr Jaworski Jarosław
Członek Zarządu

mgr Pastuszek Tomasz
Członek zarządu do czerwca 2019

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2019.
W roku kalendarzowym 2019 Zarząd planuje:
- Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych zarówno od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność Fundacji.
- Inicjowanie organizowania zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych – koordynacja.
- Koordynację całorocznej opieki nad wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji losowej, życiowej, nad dziećmi niepełnosprawnymi, poprzez pomoc finansową.
- Prowadzenie i utrzymywanie w aktualności strony www. Fundacji.
- Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy poprzez uczestnictwo w spotkaniach okazjonalnych i stałą korespondencję.
- Propagowanie celów Fundacji na stronie internetowej.
- Organizowanie innego rodzaju akcji lub czynności wynikających ze statutu.
- Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja podpisała „Porozumienia o współpracy” a także innymi organizacjami – poprzez wspólne organizowanie rożnego rodzaju debat, forum, mających na celu stałą edukacje obywateli i organizacji pozarządowych na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
- Organizację spotkań i forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
- Integrowanie społeczności lokalnych poprzez udział w imprezach integracyjnych oraz zakładanie nowych organizacji pozarządowych, m.inn. KGW.
Sprawy organizacyjne:
- Dni i godziny oraz miejsce wszystkich spotkań ustalane będą drogą mailową
- Plan pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji, które od chwili założenia są uzależnione od hojności i możliwości fundatora oraz sponsorów i darczyńców.
Członkowie Zarządu:
mgr Jarosław Jaworski
mgr Tomasz Pastuszek
Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2017-2018 r.
mgr Pastuszek Tomasz
Członek zarządu

mgr Jaworski Jarosław
Członek Zarządu

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2013.
W roku kalendarzowym 2013 planujemy:
- Organizację spotkań i innych forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
- Organizowanie w ciągu roku akcji zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych: w tym „wiosna i zima 2013” oraz utrzymanie zbiórek w.g. indywidualnych potrzeb rodzin.
- Kontynuowanie współpracy z organizacjami, z którymi Fundacja podpisała „Porozumienia o współpracy” a także innymi organizacjami – poprzez wspólne organizowanie rożnego rodzaju debat, forum, mających na celu stałą edukacje obywateli i organizacji pozarządowych na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
- Całoroczna opieka nad wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji życiowej.
- Opieka nad dziećmi niepełnosprawnych, poprzez pomoc finansową i rzeczową.
- Pisanie projektów na organizację imprez propagujących cele fundacji.
- Organizacja i objęcie doradztwem przedsiębiorstw w zakresie ekonomii społecznej /spółdzielni socjalnej/lub innej formy działalności gospodarczej.
- Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych zarówno od osób fizycznych – 1% od podatku – jak i prawnych na działalność Fundacji.
- Nawiązywanie kontaktów z różnego rodzaju ośrodkami naukowymi zajmującymi się problemami ubóstwa, bezrobocia i resocjalizacji oraz młodymi pracownikami nauki poprzez wspieranie ich rozwoju lub umożliwianie przeprowadzania badań i ankiet na terenie działania fundacji.
- Poszukiwanie możliwości prowadzenia lub organizowania warsztatów dla dzieci niepełnosprawnych i rodzin zagrożonych.
- Dalszy rozwój Centrum Wsparcia „Łatwiej Razem”.
- Realizacja podpisanych porozumień.
- Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy poprzez organizowanie dla nich spotkań okazjonalnych i stałą korespondencję.
- Propagowanie celów fundacji na stronie internetowej i utrzymywanie jej w ciągłej aktualności.
- Prowadzenie kroniki Fundacji (książka oraz archiwum na stronie WWW.)
- Poczynienie starań o wydanie informatora o działalności Fundacji.
- Prowadzenie ankiety wolontariusza
- Przygotowanie do aktywnego wzięcia udziału w WOŚP w 2014 r.
- Prowadzenie innego rodzaju akcji lub czynności wynikających ze statutu.
Sprawy organizacyjne.
- Zgodnie ze statutem Fundacji organy fundacji Rada Fundacji i Zarząd co najmniej cztery razy w roku a Rada Programowa dwa razu w roku odbywać będą swoje posiedzenia według ustalonych na bieżące :
- Godziny wszystkich spotkań ustala się ze swoimi członkami drogą mailową
- Wszystkie posiedzenia winny być protokołowane, a jeden egzemplarz przekazany dla Zarządu.
Plan Pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji, które od chwili założenia są uzależnione od hojności i możliwości fundatora oraz sponsorów i darczyńców.
Zatwierdzony na posiedzeniu Rady Fundacji w dniu 21.01.2013.
Prezes Rady Fundacji
Prof. zw. dr hab. Eugenia Malewska
- Rozszerzenie i umocnienie działań na rzecz kobiet w regionie poprzez rozwijanie dalsze UTW w Klewkach i Purdzie oraz Kabornie, ze szczególnym uwzględnieniem Oddziału Fundacji w Kabornie.
Plan pracy
Zarządu Fundacji dr Teresy Cz. Malec „Łatwiej Razem” na rok 2012.
Fundacja, powstała 7 października 2010 r. Rok kalendarzowy 2011 był bardzo intensywny i charakteryzował się różnorodną działalnością. Do kontynuacji w roku 2012. pozostało kilka zadań ale również do wykonania kilka nowych.
W roku kalendarzowym 2012 planujemy:
- Kontynuowanie spotkań i forum o tematyce: wolontariatu, edukacji obywatelskiej, polityki społecznej państwa.
- Organizowanie dwukrotnie w ciągu roku akcji zbiórek rzeczy dla rodzin ubogich i bezdomnych: „wiosna i zima 2012” oraz utrzymanie zbiórek w.g. indywidualnych potrzeb rodzin.
- Przygotowanie do aktywnego wzięcia udziału w WOŚP w 2013 r.
- Kontynuowanie współpracy z Zarządem Wojewódzkim PSL poprzez wspólne organizowanie rożnego rodzaju debat, forum, mających na celu stałą edukacje obywateli i organizacji pozarządowych na rzecz zwiększania ich udziału w tworzeniu społeczeństwa obywatelskiego.
- Całoroczna opieka nad kilku wielodzietnymi rodzinami będącymi w trudnej sytuacji życiowej.
- Opieka nad dwójką dzieci niepełnosprawnych, poprzez pomoc finansową i rzeczową.
- Napisanie dwóch projektów na organizację imprez propagujących cele fundacji.
- Zorganizowanie i objęcie doradztwem przynajmniej jednego przedsiębiorstwa społecznego dla bezrobotnych/spółdzielni socjalnej/lub innej formy działalności gospodarczej.
- Czynienie starań o pozyskiwanie środków finansowych zarówno od osób fizycznych jak i prawnych na działalność Fundacji.
- Nawiązywanie kontaktów z różnego rodzaju ośrodkami naukowymi zajmującymi się problemami ubóstwa, bezrobocia i resocjalizacji oraz młodymi pracownikami nauki poprzez wspieranie ich rozwoju lub umożliwianie przeprowadzania badań i ankiet na terenie działania fundacji.
- Poszukiwanie możliwości prowadzenia lub organizowania warsztatów dla dzieci niepełnosprawnych w Biurze Fundacji przy Gałczyńskiego 1 lub na zewnątrz wymagających terapii poprzez pracę.
- Dalszy rozwój Centrum Wsparcia „Łatwiej Razem”.
- Realizacja podpisanych porozumień.
- Utrzymywanie i poszerzanie grona sympatyków i wolontariuszy poprzez organizowanie dla nich spotkań okazjonalnych i stałą korespondencję.
- Propagowanie celów fundacji na stronie internetowej i utrzymywanie jej w ciągłej aktualności.
- Prowadzenie kroniki Fundacji (książka oraz archiwum na stronie WWW.)
- Poczynienie starań o wydanie pierwszego informatora o działalności Fundacji w rocznicę dwóch lat działania.
- Założenie księgi sponsorów i darczyńców.
- Prowadzenie ankiety wolontariusza
- Prowadzenie innego rodzaju akcji lub czynności wynikających ze statutu.
Sprawy organizacyjne.
- Zgodnie ze statutem Fundacji organy fundacji odbywać będą swoje posiedzenia według ustalonych harmonogramów:
Rada Fundacji:
13.02.2012
14.05. 2012
10.09. 2012
13.12. 2012
Rada Programowa:
23.02. 2012
21.06. 2012
6.10 2012
13.12. 2012
- Zarząd będzie odbywał swoje posiedzenia w każdy pierwszy poniedziałek lub piątek miesiąca.
- Godziny wszystkich spotkań ustala się ze swoimi członkami drogą mailową
- Wszystkie posiedzenia winny być protokołowane, a jeden egzemplarz przekazany dla Zarządu.
Plan Pracy może ulec zmianie w zależności od potrzeb społecznych, miejsca i możliwości fundacji, które od chwili założenia są uzależnione od hojności i możliwości fundatora oraz sponsorów i darczyńców.
Zatwierdzony na posiedzeniu Rady Fundacji w dniu 13.02.2012.
Prezes Rady Fundacji
Prof. zw. dr hab. Eugenia Malewska
Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2014, 2015, 2016 r.
Mec. Jarosław Jaworski
Członek zarządu

mgr Pastuszek Tomasz
Członek zarządu

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2013 r.
Mec. Jarosław Jaworski
Członek zarządu

mgr Pastuszek Tomasz
Członek zarządu

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Alicja Bartkowiak

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2012 r.
dr. Teresa Cz. Malec
Prezes do 06.11.2012

Mec. Jarosław Jaworski
Członek

Mgr. Marcin Malec
Członek do 11.09.2012

mgr Pastuszek Tomasz
Członek zarządu od 11.09.2012

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-Mgr. Danuta Żurawksa

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2011 r.
dr. Teresa Cz. Malec
Prezes

Mec. Jarosław Jaworski
Członek

Mgr. Marcin Malec
Członek

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-Mgr. Danuta Żurawksa

Zarząd Fundacji dr Teresy Cz. Malec
„Łatwiej Razem” w 2010 r.
dr. Teresa Cz. Malec
Prezes

Mec. Jarosław Jaworski
Członek

Mgr. Marcin Malec
Członek

Księgowy Fundacji „Łatwiej Razem”-ek. Zofia Narkowicz
